18.09.2009

Hope

Kendimi karanlık evde bilgisayarın ışına teslim etmiş buldum. Önceden nerdeydim o kadar zaman ne yapmışım bilmiyoum. Çevremdeki kokudan balkona küçük bir yolculuk yaptığımı anlıyorum. Gözlerim acıyor büyük ihtimal ağlamışım da. Beynimdeyse müzik yankılanıyor demek ki şarkı da söylemişim. İçimde nedenini bilmediğim bir acılık var ve adını koyamıyorum yaralarımın. Saklandıkça saklanıyorlar benden iyileştirmemem için onları. Elim hemen telefona gidiyor alışkanlıkla, dünyamın bana kapalı olduğunu farkediyorum ve anımsıyorum yuvamdan uzak olduğumu, benim dediğim sıcaklığı hissedemediğimi. En son ne zaman birine içimi döktüm acaba; haftalar, aylar, yıllar? Oldu bayağı bir. İçime kapanışımın ani gibi gözüktüğünü biliyorum ama ne yazık ki öyle değil. Tuğlaları el ele koyduk herkesle, benim çevremdeki kulenin inşaatında. Kimse dur demedi, kimse yanıma gelmeye çalışmadı. Çalıştıklarını düşündüler, yani buna inanmak istediler. Dünyamdan kovulduğumda yanımda kimse yoktu. Nefes alamazken elini kimse uzatmadı. Tüm bunlar geçici demekle yetindiler. İşte şimdi geçti. Herkes mutlu, herkesin içi rahatlardı hatta “Gördün mü? Biz sana söylemiştik.” bile dediler. Sustum. Kaldırdık birkaç metre daha yükselttik şimdiki duvarları. Manzaram gökyüzünün en karanlık köşesiyken onlar yüzümün ay ışığında parladığını söylediler. Ben onları artık göremezken, onlar hatırladıkları ben'i hayal edip çok iyi olduğuma inandılar. Yalnızlaştıkça ben, büyüdüğümü düşündüler. Hayır, kimseye kızmıyorum, hatta hepsini hala seviyorum. Çünkü içimde bir ümit. Belki biri kurtarır beni...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Meleim seni karşıma alsam saatlerce oturup yalvarsam kırmaya çalışssam ve bi delik açsam o duvarların içinde ve yalvarsam ordan çıkman için elimi uzatsam saaatlerce debelensem orda sen sonunda gözyaşlarının içinde benim elimi görsen minik solgun bi ruhun minicik elini görsen tutsan onu ve ben son kalan gcmle elni sıksm tm gcmü sana versem sana tüm sevgimi göstersem haaytımdaki en önemli insan olduğunu söylsem ve bu sonuna kadar gerçek olsa.. snra sen kırmaya başlasan o duvarları sadece geçebilceğin kadar küçük bi delik açsan mini minnacık bi delik açsan çıksan ordan sarılsan bana.. snra meleğin gelse oda sarsa seni ben etrafınızda uçan o minik ruh olsam hep sizi sarsam korusam sizin bana yaptığınız gibi.. Olmaz mı meleim sadece izin ver kendimi parçalyim o duvarları yıkmak için o minik elimi kalın duvarlardan geçirebilmek için, anlayışsızlık karamsarlık kan akan o duvarları yıkmak için kanatsam kendimi heryerm herşeym kan olsada sadece sen ordan çık diye öldüresiye yalvarsam.. Tanrım lütfen meleğim ordan çıksın !