15.07.2010

Gelin olmuş gidiyorsuuun

Bugün hayatımın en üzgün ikinci günü!

http://nymag.com/images/2/daily/entertainment/07/10/24_jackman_lgl.jpgBirincisi, pek sevgili Hugh Jackman'ımın bir yaratıkla evli olduğunu hatta yetmemiş gibi çocukları da olduğunu öğrendiğim andı. Nasıl yıkılmıştım anlatamam.Hani her şey tamam da kadın nenem yaşında görünüor. Katana mübarek!  Böyle yerlerde mi yuvarlanmadım, saçlarımı mı yolmadım, tırnaklarımla yüzümü mü parçalamadım daha neler neler... (daha doğrusu lisede öğretilen sagularda anlatılanların küçük birer kopyasıydı törenim) Sonra tabi ki karalar bağladım. Ne güzel hayallerim vardı. Beyaz atlı prensim beni alıp memleketi Avustralya'ya kaçıracaktı. Şimdi de gider onu boşatırım, sonuçta Hugh benim aşkıma dayanamaz ama işte çocuklar var nasıl yapayım, yüreğim elvermez. 



281x2114 Daily Buzz: Penelope Cruz and Javier Bardem Wed, Sela Ward Joins CSI:NYBu davayı böylece kapatmış(hala için için ağlıyorum)ken, bugün öğrendiğim acı haberle bir kez daha yıkıldım. Hayatımın kadını Pénelope Cruz ve Javier Bardem "benden habersiz" kaçak göçek evlenmişler. Tabi biliyordu Pénelope'm o düğünü basacağımı, onu o hayattan çekip alacağımı, o koca kafalı Javier'e yâr etmeyeceğimi. Bana hiç haber vermeden, e dolayısıyla çok da duyurmadan evlenivermişler. Artık nerelere vurayım kendimi, hangi uçurumlardan atayım. Kader aldı tüm sevdiklerimi benden, aldı da çirkinlere yâr etti!! Pénelope'm de çocuk yaparsa o koca kafalıdan vallahi yakarım kendimi!!!

Neyse , ben birkaç ay yastayım, bağrıma taş bastım...
Not: Eskiden severdim seni Javier. Mert adamdın, iyi oyuncuydun ama şu an kolla arkanı. Bu iş artık namus meselesi oldu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Eğlendim okurken. =)
-maça kızı-