16.07.2010

Scorpions! Bekle beni bebeğim

ScorpionsBildiğiniz üzere önümüzde bir Scorpions konseri var. Ben hayatında sadece tek bir Scorpions şakısı dinlemiş biri olarak pek umursamıyordum açıkçası. ama sonra bir şey oldu, hem de çok tuhaf bir şey. Sevdiğim o konsere gerçekten gitmek istediğini söyledi. Metallica'dan sonra ilk kez böyle bir şey oluyordu. Dedim şimdi kırmayayım onu, hemn bir bilet aldım. Şu anda da ona bir tane almak için para biriktiriyorum. 

Neyse konumuz bu değil. Geçen gün okula giderken bir dinleyeyim dedim (dinlemiyorum ama maşallah elimde diskografileri varmış adamların). Resmen aşk oldum! Tamam biliyordum iyi olduklarını ama bu kadar da düşünmemiştim açıkçası. O zamandan beri albümleri döndüre döndüre dinliyorum. Mutluyum, huzurluyum!

Not: Eğer bunlar da Eric Clapton gibi yapıp istediğim şarkıları söylemezlerse ortalığı birbirine katarım lağn!


2 yorum:

son kıllanma tarihi dedi ki...

scorpions candır!!! efsanedir. ben de kardeşim ve babamla birlikte gitmeyi düşünüyorum:D babam zamanında çok dinlermiş:D hatta beni scorpionsla o tanıştırmıştı=)

dralaye dedi ki...

2 kuşak birlikte daha güzel olur tabiki! Ben oralarda olacağım. görüşürsek güzel olur. =)