3.07.2010

Kitaplar

Bügün, artık kim dürttü bilmiyorum, kalktım kitaplığımı düzenledim. Genel olarak kiaplarım 5 gruba ayrılıyormuş.

1- Bayıldığım, binlerce kez okusam da sıkılmayacağım pek harika kitaplar.
2- Kendimi geliştirme sevdasına aldığım, mitoloji ve psikoloji kitapları.
3- "Hangi akla hizmet aldım ben bunu!" veya "Ya güzel sanıp alıyorsun ama kitap mı bu kardeşim, lanet olsun!" gibi tepkiler verdiğim atılası kitaplar.
4-Şiir kitapları ve çocuk kitapları
ve son olarak
5- Başkasından almış olduğum ve bir türlü geri veremediğim kitaplar.

İşte bu 5. kategori beni derinden yaralıyor. Benim de öyle başkasına verilmiş ve kaybolmuş o kadar çok kitabım var ki... Diyorum bari ben yapmayayım, kavuşurayım kitaplarla insanları ama işte sorunlar var. Şimdi geri versem olmaz çünkü o insanların bi kısmıyla muhatap olmak istemiyorum(bu yazıyı okuyorsanız bahsettiğim siz değilsiniz), bi kısmıyla iletişimim koptu, ablama da geri veremiyorum bunca zaman bende kaldığı için kızar, bi kısmı da neyse işte karışık orası...

Böylece kendimi bir kısır döngünün içinde buluyorum ve hiç hoş olmuyor. O kitaplar acıklı acıklı bana bakıyorlar, ben de onlara " ama elimden ne gelir" bakışları fırlatıyorum. Geçinemeden gidiyoruz işte.

Hiç yorum yok: