10.10.2010

Geç kalmış Scorpions


Şimdi bu başlığın iki sebebi var. 

Bu sebeplerden ilki; Scorpions 2008 yılında Park Ormana geldiğinde gitmemiş olmamıdır.
İkincisi ise bu yazıyı oldukça geciktirmiş olmam.


Bilmiyorum, bu yazıyı oldukça alkollü(şarap) bir şekilde yazıyorum. Neler anlatabilirim emin değilim.


Bir kere konser güzeldi. Harikaydı diyemeyeceğim çünkü konser başlarında kolonların sesi o kadar kısıktı ki bağırmadan birbirimizi duyabiliyorduk, ki bu benim için çok büyük bir eksidir. Oğlum soft bile olsa konsere gelmişim. Ruhumu değil, kulağımı becersin istiyorum. Ama. Ama. Ama.


Ama ne yazık ki, Scorpions -her zamanki gibi- ruhumuzu aldı, evirdi çevirdi, acılar denizine soktu çıkardı. En güçlümüz bile "Still loving you" çalmaya başlayınca titredi. 


Güzeldi evet. Ailemin tüm günümü mahvetmesine rağmen güzeldi. Her tarafımın ağrımasına -özellikle belim- beni öldürmesine rağmen güzeldi. Sevdiğim yanımda olduğu için daha güzeldi. Dostlarıma dönüp gülümseyebildiğim için güzeldi.


Siz belki beğendiniz, belki beğenmediniz. Belki de benim gibi birçok hata buldunuz. 

Kabul edin, güzeldi. Hepinizin içinde saklamaya çalıştığı birkaç duvar yıkıldı.



Maybe, you are the love of my love...
Maybe, you'd like a holiday.

1 yorum:

son kıllanma tarihi dedi ki...

Bana göre izlediğim en mükemmel konserdi; ses sistemini ve izleyici kalitesini saymazsak! Adamlar seyirciyi coşturmak için ellerinden geleni yaptılar! O gitar sololarında ayaklarımda derman kalmadı, yere yığılacaktım resmen=P
sonisphere falan yalan. adamlar resmen hakkını vere vere çaldılar, ama organizasyonun kurbanı oldular!