25.02.2011

Gezginim aslında


Ben gezginim.



Gündüzleri, uykuyla uyanıklık arasında, dolaşır ruhum dünyanın uçsuz bucaksız köşelerinde. 


Yeni insanlar tanırım, birer kadeh şarap içerim onlarla.


Yerel barlara gider, dans ederim tanımadığım adamlarla.


Şatoların gizli bahçelerinde gezinirim, belki bir çocuk kahkahası duyarım diye...


Okyanuslarda taş sektiririm, karşı kıyıda yakalarla nasılsa taşımı.


Yalın ayak kırlarda gezinirim de tek bir papatya olsun ezmem.





Ben her sabah, uykuyla uyanıklık arasında, özgür bırakırım ruhumu. Siz belki hayal gücü dersiniz, belki astral seyahat. Benim için yalnızca özgürlük işte.


Sonuçta ben bir gezginim,  hiç kimsenin anlayamayacağı kadar.

2 yorum:

arya in neverland dedi ki...

bende uykuda gezerim her rüyam yeni bir keşif.onlarca sevgili gelir geçer yüzeri birbirine eşit.iki kalp atımı arasında salarım kenidimi everesten ve ılık bir nefes gibi süzülürüm göğüs kafesinden...
yazdığına bayıldım hatun

dralaye dedi ki...

sen iste ben daha çok yazarım=)