7.06.2010

Hallow

Şuan dışarda anlatılmaz bir yağmur yağmakta. Gerçi yağmur diyerek onu oldukça hafife alıyorum. Eletktrikleri bile titreştiren, saniyeleri geçtim dakikara varan gökgürültüleri içinde gökyüzü tüm kinini üzerimize kusmakta. Biliyorum, hep ben SPS çalışmıyorum diye oluyor bunlar. Suya aşık bir insan olan ben, inadına dışarı çıkmak ıslanmak koşmak I'm yours diye bağırarak şarkı söylemek istiyorum. Ama gerçekte senaryo nasıl gerçekleşiyor tahmin edersiniz. çevremde bir sürü not-slayt çıktısı-soru şeklinde oturup hintçe şarkılar dinliyorum (bunu beklemiyordunuz tabi). Kendimi çikolataya boğdum zihnim açılsın diye, hava aldım sakinleşeyim diye olmadı. Kavga falan bile ettim sevdiğimle.! Fakat benim bile kendimden beklemedğim bir olgunlukla konuştum ve herşeyi tatlıya bağladım. Hayatım herşeye rağmen güzel. Son zamanlarda çok şey kazanmış, büyümüşüm. Çok da güzel olmuş, en birinci ben olmuşum.
Şimdi bırakalım kendimizi yağmur bizi kutsasın...

Not: Yek yea. Sıç bok!

Hiç yorum yok: