1.08.2010

Asabiyim!

Gerçekten çok sıkıldım artık, kimseyi rahatsız etmemek için istediğim şeyleri yazamamaktan, her yazdığımın ima sanılmasından, bir kelimeden bile kavga çıkarılmasından, herkesin kendisinin en haklı olduğunu düşünmesinden. Herkes bal gibi de biliyor kendi yaptığının ne demek olduğunu ki biri birşey yazınca hemen üzerine alınabiliyor. İşin komiği, alakasız şeyleri de üzerlerine almaları, ama tabi bu onların sorunu. 

Tek isteğim var. Gün gelsin en azından insanlar eleştirmeyi ve eleştiri kabul etmeyi öğrensin. Yoksa sonsuza kadar böyle yaşayamayız.

*hepiniz çok iğrençsiniz [eleştiri(!) yapan bir grup]
*hayır siz bizi anlamıyosunuz ama siz daha iğrençsiniz [eleştiri kabul eden(!) başka bir grup]
*en çok ben nefret ediyorum hepinizden, sizi babama dövdürcem. [en ünlü eleştirmen(!)]
* benim babam senin babanı döver bikereeem. [genç osman]
*...............................[ufo gören masum köylü]

Ana fikir: Seviyemizi koruyalım, korumayanları uyaralım.

Not: Karşınızdaki seviyesiz olmak için ısrar ediyor olabilir, Siz lütfen onlara uymayın.
Not2: Allah aşkına kimse üzerine alınmasın ve hayatımıza mutlulukla devam edelim.
Not3: Üzerine alınmakta ısrar eden ve bu yüzden olay çıkaracak arkadaşlarım/okuyucularım beni izlemekten vazgeçin, hepimiz rahat edelim.

Sağlıcakla kalın.

1 yorum:

Müjgan dedi ki...

haha evet asabisin ama that's the way aha aha ay layk it! :D