8.08.2010

Kahve Falı

Son zamanlarda içimde herşeyin iyi olacağına dair bir his var. Umutluyum hayata karşı. (ups yanlış başladım! Neyse bu dursun ilerde yarar işime)

Şimdi, bilenler bilir, ben güzel kahve falı bakarım. Aslında kötü bakarım, yani hep kötü şeyler görürüm demek istiyorum. Ama son zamanlarda bir hal geldi bana. Kimi görsem sana fal bakayım diye yakasına yapışıyorum. Fazlasıyla da çıkıyor gördüklerim. Kimisine iyi söyledim kimisine kötü ama çıkıyor işte. Bende düşünmeye başladım "e bakayım ben o zaman daha çok" diye. 

Yani aklınızda bulunsun. Vaktim varsa "bakayım bi falınıza bea".

Not: Sanırım fal bakabilme sebebim yukarıdaki yanlış girizgahımda söylediğim ani optimizmim.

4 yorum:

Can the Fason dedi ki...

birim :)

dralaye dedi ki...

ama kahvemi ısmarlatırım söyleyeyim=)

Can the Fason dedi ki...

tamam ya nolcak istediğin kave olsun. ya benim de fal ile bağım bi kaç ayda bir bi an eser öyle birisine baktırırım, yoksa atladığıma bakma gün aşırı fal baktırdığımdan değil :) o yüzden istediğin gibi atıp tutabilirsin, aa bak geçen gün de bana birisi fal bakarken böyle böyle demişti sen şimdi tam tersini söylüyorsun, olur mu öyle filan demem :)

dralaye dedi ki...

profesyonel fal baktırıcı değilsin yani. tamam anlaştık o zaman=)