24.08.2010

Probability VEDA

Öyle klasik "sezon finali" laflarına gelemediğimden ben de "aşk-ı memnu" adlı ikon dizinin son bölüm adını çaldım ve VEDA dedim bu yazım için. 


Yeteri kadar saçmaladığıma göre," bir dönemin daha sonuna geldik sayın seyirciler" demek istiyorum (asla yeteri kadar saçmalayamazsın).


Şimdi bilmeyenleriniz için; yukarıdaki üç boyutlu grafik bir density function örneğidir. Ne olduğu mühim değil. Aynen görebileceğiniz üzere s*k gibi bir şeydir, afedersiniz. Bu ve bunun gibi başka organlara benzeyiceler 16 Ağustos günü görevlerini yapmış olup, 4 saat sonra da son darbelerini vuracaklardır efendim.
Hayır anlamıyorum. Ders zor da değil ki (çaktırmayın, yeni hoca pek bir şeker adam). Neden yapamıyorum, neden böyle oluyor?

Neyse neyse. Artık kendime acıma evresini de kapattım. Hem altı üstü  4 saatcik kalmış sınava. Bu saatten sonra ne desem boş. Bu sınav da bittikten sonra, bendeniz yaz dönemini de kapatıyor ve hemmen ertesi gün bodruma doğru yollanıyorum. O yüzden diyorum ki, kalemime ve scientific calculator'uma kuvvet (hala ingilizce kelimeleri yazamıyor olabilirim, emin değilim uykusuzum).
Haydi Bisssssmmm (teyze efekti).

Hiç yorum yok: