2.01.2011

2010 neymiş yahu

Yılbaşı gecesi oturduk Yeşil'le birlikte düşündük ve neredeyse hiç iyi bir şey bulamadık 2010'da olmuş olan. Altı üstü bir avuç güzellik var.

-Kuzinimle tatile gittim.

-Ailem şehir dışına taşındı.

-Yeşil'le ayrılmadık.

-Son haftalarda eski defterleri kapadım.

-Sigarayı bıraktım.


İşte hepi topu bu kadarcık. Peki kötü olaylar?


- Dostumu kaybettim.

- Konuşmaya dahi içimin elvermediği acı olaylar yaşadım.

- Bir sürü kriz geçirdim.

- Suluelma ve Curly aylardır uzakta.

- Dostlarımın birçoğunu görmeye dahi zamanım yok.



Eşit gibiler, en azından sayıca. O yüzden sanırım bu içimdeki nötr duygu. İşte benden böyle.

2 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Çok özet olmuş bence, çok daha fazla şey olmuştur da bir anda aklınıza gelmemiştir elbette ki :) Ayrı şehirde olmanıza rağmen ayrılmamış olmanız güzel, hep böyle devam eder umarım:)

dralaye dedi ki...

ayrı şehirlerde değiliz ama bir şehrin iki ucundayız desek yeridir:(