6.01.2011

The Oscar goes to...

Son zamanlarda o kadar balık hafızalı oldum ki yakında kendimi bile tamamen unutacağıma inanıyorum. Ama bu blogun amaçlarından biri de hatırlamak değil mi? O zaman 2010'da neler olmuş unutmak yerine yiğidin hakkını yiğide verelim ve en'leri seçelim.

 

Tüm seçimler kendime göre olacaktır. Gitmediğim, görmediğim, bilmediğim şeyleri seçemem değil mi ama.




En iyi yerli dizi: Öyle bir şey var mı emin değilim ama bu sene en iyi çıkış yapan dizi bence "öyle bir geçer zaman ki"


En iyi yabancı dizi: Spartacus. Bunu tartışmam bile.


En iyi konser: The Cranberries (İstanbul)


En açıklayıcı kelime: Procrastination


En çarpıcı spor olayı: 2-2 mi? ve Bursa şampiyon.


En iyi film: Inception


En çok gündemde kalan olay: Referandum


En çok kullanılan "social network" : Yine facebook yeniden facebook


En komik insan: Devlet Bahçeli


En öldürülesi insan: Justin Bieber.


En çok tüketilen alkol: Kırmızı şarap


En çok tüketilen sigara: Djarum


En sevilen insan: Yeşil


En yeni arkadaş: Zatı-ı Hatun








Sanırım bu kadar yeter. Çok bile hatırladım.

2 yorum:

deeptone dedi ki...

ilk okuduğum yazın :)

cranberries, kırmızı şarap, şimdilik ilk ilgimi çekenler :)

ayrıca, blogunda ilgimi çeken çok şey oldu :)

zamanla anlatırım. :)

yazılarına bakarak.
ayrıntılara.

aşk, şiir, vb. ortak noktalarımız var ilk bakışımda.

görüşürüz.

umarım bi uğrayıp geçmedin bana.
:)

gelicem tekrar ilk fırsatta.

Adsız dedi ki...

wuu bi kategoriye girmişim :D hihihi.
spartacus'ü bende tartışmam, ahh djarum içmeyeli çok oldu :(