8.01.2011

Mim- Kimmişim meğersem?

Sevgili Femida ve Memento-mori tarafından mimlenmişim. Gece falan dinlemem hemencecik yaparım.

1- Kaç yaşındasın?

Daha 19'um tazeyim.


2- İsminin son harfi ne?

E.


3- En sevdiğin renk?

Siyah


4- Kaç kilosun?

58


5- Boyun kaç?

1.68


6- Ailenin kaçıncı çocuğusun?

2.


7- En sevdiğin şarkı?

Buna bir cevap vermem mümkün değil. Ama Glee dizisinin şarkıları desem yeter bence.


8-Sarışın mı, esmer mi?

Ah ah ben esmer severim ama sevgili Yeşil açık kumral.


9- Sigara kullanıyor musun?

Taze bıraktım.


10- Peki ya alkol?

Şarapçıyım, ayyaşım.


11- Çayı kupada mı, ince belli bardakta mı seversin?

Ben çayı taze, demli, şekersiz ve ince bellide severim arkadaş!






Pek eğlenceli olmadı bu mim ama bence amacı kendini biraz olsun ifşa etmekti. Şimdi ben de bunu Baş Harfi Ğ'ye paslıyorum. 


İyi ifşalar.

1 yorum:

deeptone dedi ki...

:) eğlenceli yazmışsın :)